همچین برفی..یا همچین جایی... ++ دوستان اگه مایل بودین، خوشحال میشم تو بازی صوتی زیر شرکت کنید.. :)لینک پاییز...ما را در سایت پاییز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 85 تاريخ: پنجشنبه 14 آذر 1398 ساعت: 19:32
چقدر با عجله دارن میگذرن روزها...حواست به دور و برت باشه یا نباشه.. قطار زندگی با تو کاری نداره.. راه خودشو میره...! یه آهنگ قشنگ..:)♫ یه کم با خودت عشق و حال کن.... بابک افرا پ ن متاسفانه مرو پاییز...ما را در سایت پاییز دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 77 تاريخ: شنبه 9 آذر 1398 ساعت: 15:33